Nowe zasady funkcjonowania Urzędu od poniedziałku!

W związku z zaliczeniem powiatu ostrowskiego do strefy czerwonej w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników zmieniają się zasady funkcjonowania Urzędu Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce.


Od 19.10.2020 roku Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce oraz jego zastępca wstrzymują bezpośrednie przyjmowanie interesantów w poniedziałki – możliwość kontaktu telefonicznego pod numerem tel. 62 762 97 00 lub drogą elektroniczną: [email protected]

Interesanci będą wpuszczani do urzędu pojedynczo – tylko w maseczkach lub przyłbicach. Wyznaczony pracownik będzie ograniczał wejścia – 1 osoba na referat, dlatego prosimy o telefoniczne umawianie wizyt na konkretny termin. Zachęcamy też do załatwiania spraw w formie komunikacji elektronicznej lub telefonicznej a także do korzystania z bankowości elektronicznej.

Zmianie ulegają również godziny funkcjonowania magistratu – w poniedziałki Urząd będzie czynny w godz. 08.00 – 16.00. Pozostałe dni pozostają bez zmian – 7.30 – 15.30.