Miejsca rozmieszczenia reklam:
Reklama ID 1:
Reklama umieszczona jest centralnie w górnej części portalu, w najbardziej atrakcyjnym i ekskluzywnym miejscu. Banery najczęściej wybierany przez Klientów!
- Emisja: strona główna, podstrony
- format: JPG, PNG, GIF.
- rozmiar: 1600×190 (inne rozmiary: 1120×200, 1120×300)
- waga: do 80 KB
Cena emisji na 2 tygodnie: 400 zł + VAT 23%
Cena emisji na miesiąc: 700 zł + VAT 23%
Reklama umieszczona jest zaraz pod najnowszymi wpisami.
- Emisja: strona główna
- format: JPG, PNG.
- Rozmiar: 735×120
- waga: do 60 KB
Cena emisji na 2 tygodnie: 300 zł + VAT 23%
Cena emisji na miesiąc: 450 zł + VAT 23%
Reklama ID 3:
Reklama umieszczona jest zaraz pod wpisami z kategorii aktualności.
- Emisja: strona główna
- format: JPG, PNG.
- Rozmiar: 735×120
- waga: do 60 KB
Cena emisji na 2 tygodnie: 300 zł + VAT 23%
Cena emisji na miesiąc: 450 zł + VAT 23%
Reklama ID 4:
Reklama umieszczona jest zaraz pod wpisami z kategorii na sygnale.
- Emisja: strona główna
- format: JPG, PNG.
- Rozmiar: 735×120
- waga: do 60 KB
Cena emisji na 2 tygodnie: 300 zł + VAT 23%
Cena emisji na miesiąc: 450 zł + VAT 23%
Reklama ID 5:
Reklama umieszczona jest zaraz pod wpisami z kategorii sport.
- Emisja: strona główna
- format: JPG, PNG.
- Rozmiar: 735×120
- waga: do 60 KB
Cena emisji na 2 tygodnie: 300 zł + VAT 23%
Cena emisji na miesiąc: 450 zł + VAT 23%
- Emisja: strona główna, podstrony
- format: JPG, PNG, GIF, HTML
- rozmiar: 1600×190 (inne rozmiary: 1120×200, 1120×300)
- waga: do 80 KB
Cena emisji na 2 tygodnie: 400 zł + VAT 23%
Cena emisji na miesiąc: 700 zł + VAT 23%
Reklama ID 7:
Reklama w postaci obrazka w panelu bocznym.
- Emisja: strona główna
- format: JPG, PNG.
- Rozmiar: 540×270
- waga: do 60 KB
Cena emisji na 2 tygodnie: 200 zł + VAT 23%
Cena emisji na miesiąc: 300 zł + VAT 23%
Artykuł sponsorowany:
Tekst reklamowy, umieszczony w dziale odpowiadającym tematycznie treści artykułu oraz na stronie głównej Infoskalmierzyce.pl
Cena emisji: 200 zł + VAT 23%
Rezerwacja emisji i terminy dostarczania materiałów reklamowych:
- Rezerwację emisji reklam należy dokonać co najmniej z 14-dniowym wyprzedzeniem.
- Zamawiający powinien dostarczyć kreację reklamową (grafikę) w wybranym formacie: .jpg, .png, .gif. Kreacja powinna spełniać wymagania techniczne dotyczące kreacji reklamowych określonych w specyfikacji.
- Kreację reklamową należy przesłać nie później niż 3 dni robocze przed rozpoczęciem emisji na adres mail: [email protected]
- Zamawiający otrzymuje prawo do podmiany kreacji reklamowej w trakcie kampanii.
- Adres URL (www) do przekierowania należy przesłać wraz z materiałem reklamowym.
Do każdego rodzaju z reklam istnieje możliwość dokupienia przypięcia postu na Facebooku na samej górze.
Cena za umieszczenie postu na Facebooku na maksymalnie 2 tygodnie: 100 zł + VAT 23%
Dodatkowe informacje:
- Kreacje reklamowe wykonane zgodnie ze specyfikacją, gwarantują poprawne zliczanie statystyk oraz prawidłowe wyświetlanie na stronie.
- Emitowane kreacje reklamowe nie mogą być sprzeczne z prawem oraz zasadami współżycia społecznego, a także nie mogą naruszać praw osób trzecich.
- Wydawca zastrzega sobie prawo do odmowy oraz wstrzymania emisji reklam bez podania przyczyny, w szczególności jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie, że z ich treści wynika, że są one sprzeczne z prawem, zasadami współżycia społecznego lub naruszają prawa osób trzecich.
- Za treść i formę kreacji reklamowych odpowiada wyłącznie Zamawiający. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych reklam.
- Wydawca zastrzega sobie prawo odmowy emisji reklam, których wyświetlenie jest niemożliwe bez instalacji dodatkowego oprogramowania w przeglądarce.
- Wydawca zastrzega sobie prawo oznaczenia emitowanej reklamy przy użyciu słów “reklama”, “ogłoszenie reklamowe”, “ogłoszenie płatne”, “materiał sponsorowany” itp.
- Wydawca nie odpowiada za przerwy w dostępie do serwera nie wywołane z winy Wydawcy (brak dostępu do energii elektrycznej lub dostępu do sieci Internet z winy Operatora dostarczającego w/w usługi).
- W przypadku przerwy emisji kampanii trwającej dłużej niż jeden dzień (24 godziny), Zamawiającemu przysługuje prawo przedłużenia trwania kampanii o czas równy przerwie w świadczeniu usługi.
- Po zakończeniu emisji reklamy zamawiający reklamę może poprosić o udostępnienie statystyk odnośnie wyświetleń reklamy kontaktując się z nami przez maila: [email protected]
- Wydawca reklamy nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne blokowanie reklam (rozszerzenia typu Adblock).